Skip to content

Doily lighting

januar 20, 2011

Har du en haug med heklede brikker liggende? Lyst til å bruke de til noe fint? Lag en slik lampe, da vel! :)

(Bilde via Pinterest)

Tutorial for denne nydeligheten finner du her. :)

5 kommentarer leave one →
  1. januar 20, 2011 18:41

    Ååå, vakker! Nei, jeg har ikke masse heklabrikker liggende, men jeg skal jammen leite på neste loppemarked. Takk!

  2. januar 20, 2011 19:13

    Oi! Skal jeg tipse mamma om, hun har masse heklegreier liggende, og jeg ønsker meg en ny kjøkkenlampe :P

    PS: Takk! :D

  3. januar 20, 2011 19:54

    Jeg dør, den var helt fantastisk fin!!! Vil ha på soverommet nåååå!!!

  4. januar 20, 2011 21:55

    har lagra lenken et sted, må prøve å lage en! Utrolig fine, altså.

  5. januar 20, 2011 23:03

    Har lyst å prøve å lage!

Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

